43009
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 2005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praca dotyka aktualnej, aczkolwiek - jak dotychczas - słabo naukowo opracowanej kwestii sponsoringu wydarzeń kulturalnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na rolę mediów w tym procesie. Jest napisana bardzo przejrzystym, logicznym i klarownym językiem. Autor pokazuje wielorakie powiązania oraz wzajemne interesy pomiędzy mediami, organizatorami imprez kulturalnych, sponsorami, postaciami życia publicznego biorącymi udział w sponsorowanych działaniach promocyjnych oraz przedstawicielami środowiska medialnego, w tym m.in. dziennikarzami.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej