43359
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 11478 OG (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Colour currently plays an increasingly significant role in global visual communication. More than ever, colour is being deliberately utilized to give design projects, campaigns and brands their own distinctive style. Astonishingly until now hardly any publications exist that investigate today s evolving perception and application of colour. Colour, more specifically colour temperature, is measured in a unit called the Kelvin. The book Kelvin identifies which possibilities exist for the conscious use of colour. Each chapter relates to a colour: green, red, blue, yellow and orange as well as the achromatic colours black and white. This comprehensive book contains recent, top quality design as well as exciting projects from photography, illustration and product design that work with colour in remarkable ways. In addition to images of clear and distinctive colour allocation, Kelvin also includes more intricate and playful examples that illustrate contemporary colour combinations. This structure ensures that the reader is introduced to the subject of colour in an instructive but also in an associative and experimental manner. Each chapter in Kelvin starts with an essay or interview that puts the selected works in that section into context. The book also investigates complex subject areas such as classic colour theory, the meaning of colour in various cultures and the effect of colour in brand management. With its current examples of striking creative work and insightful analysis Kelvin offers both usability and inspiration for professionals such as graphic designers and design studios but also anyone working in the fields of fashion, interior design, lifestyle and art.
Streszczenie: Kolor odgrywa obecnie coraz większą rolę w globalnej komunikacji wizualnej. Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej kolor jest celowo wykorzystywany, aby nadać projektom, kampaniom i markom ich własny, charakterystyczny styl. Co zaskakujące, do tej pory nie powstała prawie żadna publikacja poświęcona badaniu zmieniającego się postrzegania i zastosowania koloru. Kolor, a dokładniej temperatura barwowa, jest mierzony w jednostkach zwanych kelwinami. Książka „Kelvin” wskazuje możliwości świadomego wykorzystania koloru. Każdy rozdział dotyczy jednego koloru: zielonego, czerwonego, niebieskiego, żółtego i pomarańczowego, a także achromatycznych kolorów czarnego i białego. Ta obszerna książka zawiera najnowsze, najwyższej jakości projekty, a także ekscytujące projekty z dziedziny fotografii, ilustracji i projektowania produktów, które w niezwykły sposób wykorzystują kolor. Oprócz zdjęć przedstawiających wyraźny i charakterystyczny dobór kolorów, „Kelvin” zawiera również bardziej skomplikowane i zabawne przykłady ilustrujące współczesne kombinacje kolorów. Taka struktura zapewnia czytelnikowi wprowadzenie w temat koloru w sposób pouczający, ale także skojarzeniowy i eksperymentalny. Każdy rozdział książki Kelvin rozpoczyna się esejem lub wywiadem, który umieszcza wybrane prace w kontekście danej sekcji. Książka porusza również złożone zagadnienia, takie jak klasyczna teoria kolorów, znaczenie koloru w różnych kulturach oraz wpływ koloru na zarządzanie marką. [tłumaczenie maszynowe]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej