43594
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B 13727 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 278-281.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: How do I teach design? Why is listening so important? What can we learn from other disciplines and cultures and from each other? Answers to these and other questions are offered by Sven Ingmar Thies and his 24 interviewees, who are all united by a single wish: that their students should experiment, experience, and grow as designers. This book allows teachers of graphic design, design theory, game development, industrial design, and behavioral research from China, Germany, Great Britain, Japan, Austria, and the USA to each have their say. The in-depth conversations are complemented by a comprehensive reflection and sample assignments. This is a book for teachers and students alike that offers insights into the experiences of others, as well as inspiration for teaching, learning, and professional practice.
Streszczenie: Jak uczyć projektowania? Dlaczego słuchanie jest tak ważne? Czego możemy się nauczyć od innych dyscyplin i kultur oraz od siebie nawzajem? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielają Sven Ingmar Thies i 24 osoby, z którymi przeprowadził wywiady, a które łączy jedno pragnienie: aby ich studenci eksperymentowali, zdobywali doświadczenie i rozwijali się jako projektanci. W tej książce głos zabierają nauczyciele grafiki, teorii projektowania, tworzenia gier, wzornictwa przemysłowego i badań behawioralnych z Chin, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Japonii, Austrii i Stanów Zjednoczonych. Wnikliwe rozmowy uzupełniają kompleksowe refleksje i przykładowe zadania. Jest to książka zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów, która oferuje wgląd w doświadczenia innych osób, a także inspirację do nauczania, uczenia się i praktyki zawodowej. [tłumaczenie maszynowe]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej