43009
Availability:
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. B 13334 WZ (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Emotional design : why we love (or hate) everyday things, cop. 2004.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 241-248. Indeks.
Summary, etc.
Streszczenie: Książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśnia, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again