42662
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 12593 MA (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 12592 (1 egz.)
Biblioteka Wydziału Konserwacji
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3036, 2801 (2 egz.)
Czytelnia Wydziału Konserwacji
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2799, 2800 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 258-269. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Twórczość Michalangelo zwanego Caravaggiem jest od wielu lat przedmiotem badaą zarówno historyków sztuki jak i konserwatorów. Na marginesie zainteresowań środowiska naukowego długo pozostawała twórczośc kontynuatorów i naśladowców mistrza. Malarstwo caravaggionistów było analizowane głownie na polu historii sztuki, obecnie dzieki badaniom technologicznym możliwe jest nowe spojrzenie na ich dzieła. Autor przedstawia wyniki badań przeprowadzonych w ramach projektu, którego założeniem była analiza techniki i technologii malarskiej stosowanych przez caravaggionistów działajacych w różnych osrodkach artystycznych od końca XVI do drugiej połowy XVII wieku oraz porównanie uzyskanych danych z wiedza o warsztacie malarskim samego Caravaggia.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej