42661
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 9441 GR (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Billboard! Reklama otwartej przestrzeni to nieoceniona książka dla twórców reklamy i wszystkich innych związanych zawodowo z tą branżą. Opisuje jak powstawała komercyjna sztuka i jak przebiega jej rozwój jako dyscypliny sztuki i gałęzi przemysłu zarazem. Pokazuje jaką rolę pełni we współczesnym świecie, podając przykłady przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych. W poszczególnych rozdziałach zostały omówione tak różnorodne tematy, jak: - reguły tworzenia plakatu i specyfika reklamy zewnętrznej. - budowanie i utrwalanie tożsamości marki. - współdziałanie tekstu i obrazu. - rola żartu i kalamburu stylistycznego. - przyszłość plakatu w dobie kampanii multimedialnych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej