42658
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RP 2900 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Według niektórych krytyków, rzemiosło zostało przyswojone przez sztuki, ale oprócz kilku recenzji w NY Times, nie zauważyłem, że bitwa została wygrana. Nie unikam pisania o jednostkach w tych stronach [ed. Uwaga: NY Arts], myślałem, że walka się skończyła, ale ponieważ to jest czas dla mnie osobiście, aby przejść do innych kwestii. Lub bardziej poprawnie, aby znaleźć inne sposoby rozwiązania mojego ważnego tematu. Są artyści, rzemiosło, zwłaszcza ceramicists, ładniejsi ludzie? Naśladowanie ręki raczej nagradzać hojność, ponad naśladowanie koncepcyjne. Ale jeśli prawdą jest znana, artystom i ich rzemiosło, kolektory mogą być złośliwie egocentryczne, jak farby na płótnie artystów, rzeźbiarzy nie-rzemieślniczych i ich odbiorców. Kuratorzy i dilerzy są też naturalnie samolubni. Co jeszcze nowego? Co w moim pisaniu naprawdę chodziło o to, że od początku jest śródmiąższowe, szkła i ceramiki, mediów i innych dyscyplin specyficzne pasuje całkiem nieźle w tym programie. Ale zanim o rzemiośle napisałem, napisałem wiele o minimalźmie, konceptualiźmie, wideo, performance, realistycznego malowania, a następnie malowanie, z których wszystkie są ani pies, ni wydra i łączyć lub obalać bardziej tradycyjne kategorie. I nawet specjalizuje się w projektowaniu, jak i jednostki w tym po raz pierwszy słynnego i wpływowego tygodnika NY gazecie, The Village Voice, rzemieślniczych i ich odbiorców. Kuratorzy i dilerzy są też naturalnie samolubni. Co jeszcze nowego...
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej