42661
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C 11141 OG (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: A visual history of all things video games, this book will provide the reader with an overview of the gaming industry, from the very first game created around the mid-twentieth century, right through to the present day. Particular focus is given to advances within the industry during this time, such as new technologies, innovative gameplay, never-before-seen graphics, and design. An introduction by Simon Parkin provides an overview of gaming history, and exploring how iconic games have pushed the boundaries of the medium and 300 entries, hand picked by a panel of industry experts, showcase the most influential and celebrated games, consoles, publishers, and more. Each entry is accompanied by text informing the reader about the game and its history, its place in wider popular culture, and including useful information and facts, with exciting and sometimes unexpected pairings provided by the A to Z organisation. A glossary of key words and select biographies of influential creators and developers provides more context and a system of icons and infographics allows readers to see the connections between the book’s 300 entries. Wider gaming culture, and how it has grown from a niche hobby to a worldwide phenomenon, influencing popular culture, is also explored, making this the widest ranging survey of games and gaming available today.
Streszczenie: Wizualna historia gier wideo, ta książka zapewni czytelnikowi przegląd branży gier, od pierwszej gry stworzonej około połowy XX wieku, aż do dnia dzisiejszego. Szczególny nacisk położono na postępy w branży w tym czasie, takie jak nowe technologie, innowacyjna rozgrywka, nigdy wcześniej nie widziana grafika i projektowanie. Wprowadzenie autorstwa Simona Parkina zawiera przegląd historii gier i bada, w jaki sposób kultowe gry przesunęły granice medium, a 300 wpisów, ręcznie wybranych przez panel ekspertów branżowych, prezentuje najbardziej wpływowe i znane gry, konsole, wydawców i nie tylko. Każdemu wpisowi towarzyszy tekst informujący czytelnika o grze i jej historii, jej miejscu w szerszej kulturze popularnej oraz zawierający przydatne informacje i fakty, z ekscytującymi i czasami nieoczekiwanymi powiązaniami. Słowniczek kluczowych słów i wybrane biografie wpływowych twórców i deweloperów zapewniają więcej kontekstu, a system ikon i infografik pozwala czytelnikom dostrzec powiązania między 300 wpisami w książce. Szersza kultura gier i sposób, w jaki rozwinęła się z niszowego hobby do światowego fenomenu, wpływając na kulturę popularną, jest również badana, dzięki czemu jest to najszersze badanie gier i gier dostępne obecnie. [tłumaczenie maszynowe]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej