42770
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B 13434 OG (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: The publication Wicked Arts Assignments are bold, unusual, contrary, funny, poetical, inspiring, socially committed, or otherwise challenging. Everyone who teaches the arts knows them: assignments that are seemingly simple but challenge participants, students and pupils to the max. Many artists and arts teachers have that singular, personal, often-used assignment in which everything comes together: their artistic vision, their pedagogical approach, and their love for certain techniques or methods. The almost one hundred arts assignments collected here connect to the visual arts, performance, theatre, music and design, but more importantly: they encourage cross-disciplinarity. They reflect themes and ways of working in contemporary arts, offering opportunities to learn about ourselves, the arts and the world. The first part of this book provides a theoretical view on arts assignments from historical, artistic, and educational perspectives, complemented by interviews with experts in contemporary arts and education. The second part consists of the actual wicked arts assignments. These can be carried out in various contexts: from primary schools to higher education, from home to the (online) community, and from Bogotá to Istanbul. They are intended to spark the imagination of both teachers and students, contributing to new, topical educational and artistic practices.
Streszczenie: Publikacja Wicked Arts Assignments to odważne, nietypowe, sprzeczne, zabawne, poetyckie, inspirujące, społecznie zaangażowane lub w inny sposób wymagające zadania. Każdy, kto uczy sztuki, zna je: zadania, które są pozornie proste, ale stanowią wyzwanie dla uczestników, studentów i uczniów. Wielu artystów i nauczycieli sztuki ma to wyjątkowe, osobiste, często wykorzystywane zadanie, w którym wszystko się łączy: ich wizja artystyczna, podejście pedagogiczne i zamiłowanie do pewnych technik lub metod. Prawie sto zadań artystycznych zebranych tutaj łączy się ze sztukami wizualnymi, performansem, teatrem, muzyką i projektowaniem, ale co ważniejsze: zachęcają do interdyscyplinarności. Odzwierciedlają one tematy i sposoby pracy w sztuce współczesnej, oferując możliwość poznania siebie, sztuki i świata. Pierwsza część tej książki zawiera teoretyczne spojrzenie na zadania artystyczne z perspektywy historycznej, artystycznej i edukacyjnej, uzupełnione wywiadami z ekspertami w dziedzinie sztuki współczesnej i edukacji. Druga część składa się z rzeczywistych niegodziwych zadań artystycznych. Można je realizować w różnych kontekstach: od szkół podstawowych po szkolnictwo wyższe, od domu po społeczność (internetową) i od Bogoty po Stambuł. Mają one pobudzić wyobraźnię zarówno nauczycieli, jak i uczniów, przyczyniając się do powstania nowych, aktualnych praktyk edukacyjnych i artystycznych. [tłumaczenie maszynowe]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej